preskoči na sadržaj

Osnovna škola Popovac

Login
Tražilica
Naš školski grb

KATALOG INFORMACIJA

Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2016. godinu, nalazi se u privitku.

Financijsko poslovanje

Učimo zajedno

Za osmaše!

eLektire

Hrvatska enciklopedija

Hrvatski pravopis

Jezični savjeti

Pohvale našem webu

 

Twitter škole


Općina Popovac

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 11. 2010.

Ukupno: 1611536
Danas: 127
Eko škola

Facebook škole

Digitalni nastavni materijali za nastavni predmet povijest
Osnove slavenske mitologije
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 11. 7. 2014. 09:07

U prezentaciji se prikazuju osnove slavenske mitologije: od svetog stabla ili stabla života po kojem su stari Slaveni pojmili simbolizam svijeta, do prikaza vrhovnih bogova starih Slavena - Peruna, Velesa, Jarila (Jurja) i Morane (Mare). Prikazuju se i osnovna mitska kozmogonijska zbivanja koja pokreću staroslavenski svijet, ali i koji su ostaci slavenske mitologije u narodnom usmenom pjesništvu i kršćanskom svjetonazoru.


[OPŠIRNIJE]



Nastavni listić za ponavljanje pred završni ispit za petaše
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 23. 5. 2014. 07:05

Uskoro je kraj ove nastavne godine, što znači da nas očekuju i završni ispiti. Petašima ovdje postaljavamo nastavni listić za ponavljanje gradiva pred njihov završni ispit iz povijesti. Sretno!


[OPŠIRNIJE]



Europa i islamski svijet - ponavljanje
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 14. 2. 2014. 06:35

Cilj metodičke jedinice: Ponoviti naučeno iz nastavne cjeline Europa i islamski svijet. Znati pojasniti obilježja arapske kulture i njihov utjecaj na europsku znanost i kulturu te uzroke, tijek i posljedice križarskih ratova kroz igru u nastavi.


[OPŠIRNIJE]



Povijest naše općine - prošlost sela Popovac, Branjina i Kneževo
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 29. 11. 2013. 14:31

Naša se sela prvi puta spominju još davne 1214. godine. No, kako, pod kojim imenom? Kako su se razvijala? Odakle nam dvorac u Kneževu, otkad imamo kužni pil u Popovcu, što je taj Studenac u Branjini?

Sve možete saznati u priloženoj prezentaciji pod nazivom Tri sela podno Banskog brda - povijesni pregled naselja u općini Popovac. Uživajte!

Učenici koji će sudjelovati u projektu s Muzejom Slavonije Spona Muzej-Belje-Baranja prezentaciju svakako moraju pregledati!


[OPŠIRNIJE]



Nastavni listić za obradu „Postanak Hrvatskoga kraljevstva“
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 30. 10. 2013. 06:45

U prilogu se nalaze nastavni listić za obradu ili ponavljanje nastavne teme „Postanak Hrvatskoga kraljevstva“.


[OPŠIRNIJE]



Nastavni listići - Najvažniji rani povijesni izvori o Hrvatima
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 22. 10. 2013. 06:55

U privitku se nalazi dokument s listićima za ponavljanje znanja o najvažnijim povijesnim izvorima koji nam govore o najranijoj hrvatskoj prošlosti.


[OPŠIRNIJE]



Nastavni listići za ponavljanje teme Dolazak Hrvata
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 22. 10. 2013. 06:52

U privitku se nalaze nastavni listići za obradu i ponavljanje nastavne teme Dolazak Hrvata i njihovo pokrštavanje.


[OPŠIRNIJE]



Grčka i rimska mitologija
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 22. 10. 2013. 06:48

Drevno, tajanstveno i neobjašnjeno oduvijek je plijenilo čovjekovu pažnju, mi vam ovdje nudimo maleni pregled olimpskih grčkih bogova i njihovih rimskih istovjetnika, no na vama je da o njima saznate nešto više.. Što kroz nastavu povijesti, a što samostalno.. Svakako vam ne će biti dosadno, dapače, jamčimo uzbudljivo i zanimljivo štivo koje ne ćete lako ispustiti iz ruku. Uživajte i učite na našim mrežnim stranicama sljedeći poveznicu.


[OPŠIRNIJE]



Igra otkrij polje za ponavljanje cjeline Počeci Rima
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 22. 10. 2013. 06:43

Igrom otkrij polje učenici trebaju pomoviti znanje stečeno u cjelini Počeci Rima.

•Igra se igra tako da učenik iz jedne skupine otvara polje.
•Učitelj otvara zadani pojam, a učenik daje objašnjenje za pojam, događaj, godinu ili ličnost.
•Ako je točno odgovorio, skupina dobiva bod i na redu je sljedeći učenik iz iste skupine.
•Ako učenik ne zna odgovor, pravo odgovaranja ima sljedeća skupina, a potom još ima i pravo otvaranja svog polja.
•U slučaju šaputanja skupina gubi bod (moguće je i otići ispod nule u tzv. minus bodove).

[OPŠIRNIJE]



Igra Tko želi dobiti peticu? za ponavljanje znanja o Hrvatskoj u Austro-Ugarskoj
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 22. 10. 2013. 06:38

Igru Tko želi dobiti peticu osmislila je profesorica Anita Šojat za nastavu hrvatskoga jezika, ovdje je prezentacija prilagođena za nastavu povijesti i ponavljanje znanja o cjelini Hrvatska u Austro-Ugarskoj za učenike 7. razreda.


[OPŠIRNIJE]



Svjetske krize i Prvi svjetski rat - ponavljanje
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 22. 10. 2013. 06:35

Prezentacija za ponavljanje nastavne cjeline Svjetske krize i Prvi svjetski rat kroz igre na nastavi povijesti.


[OPŠIRNIJE]



Nastavni listići za ponavljanje znanja o Egiptu
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 22. 10. 2013. 06:25

U prilogu se nalaze nastavni listići za ponavljanje i utvrđivanje znanja o najstarijoj prošlosti Egipta. Učenici ponavljaju znanje o tome tko je faraon, što su hijeroglifi, o mitu o Ozirisu i Izidi te o vjerovanju u zagrobni život.


[OPŠIRNIJE]



Hrvatska u Prvom svjetskom ratu
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 2. 10. 2013. 16:40

U privitku se nalati prezentacija o Hrvatskoj u Prvom svjetskom ratu.


[OPŠIRNIJE]



Kelti - Noć viještica
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 2. 10. 2013. 16:36

[OPŠIRNIJE]



Hrvatska kultura u ranom srednjem vijeku
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 2. 10. 2013. 16:33

Učenici bi trebali usvojiti osnovna obilježja graditeljstva predromanike te važnost glagoljice u ranom srednjem vijeku


[OPŠIRNIJE]



Hrvatski materijalni kulturni spomenici i umjetnička razdoblja do novog vijeka
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 5. 9. 2013. 16:25

Cilj: Igrom slika na sliku onoviti znanje stečeno u 6. razredu, a vezano uz materijalne kulturne spomenike i umjetnička razdoblja do novoga vijeka.


[OPŠIRNIJE]



Holokaust kroz dječje oči
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 27. 1. 2013. 08:47
holokaust

Svake godine na nastavi povijesti 27. siječnja u znak sjećanja na žrtvu holokausta obrađujemo temu holokausta. Učenicima se pokušava približiti što se to dogodilo ljudima koji nisu ništa skrivili, koji su jednostavno proglašeni manje vrijednima, možemo reći i nevrijednima. A kako to učenicima bolje prikazati nego kroz dječje oči, stoga kroz zabilješke iz dnevnika djece koja su proživjela holokaust, popraćene fotografijama, pokušavamo prikazati kakva je to zla sudba pogodila čovječanstvo. Učenike podijelimo u šest skupina i svaka pravi plakat za jedan period holokausta. Pogledajmo kako to izgleda.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju