Osnovna škola Popovac

Naš školski grb

KATALOG INFORMACIJA

Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2016. godinu, nalazi se u privitku.

Financijsko poslovanje

Učimo zajedno

Digitalizacija lokalne baštine

Što je to i kako je bilo prije?

katalog.pdf

Pohvale našem webu

Twitter škole

Općina Popovac

Ispis statistike od 30. 11. 2010.

« Kolovoz 2017 »

Rječnici
Lista linkova je prazna
Eko škola

Bakina kuharica

Knjiga mjeseca

Facebook škole

Izvješća s naših ekskurzija i izleta
Daška Osonjački / datum: 4. 11. 2015. 20:17

U srijedu i četvrtak, 28. i 29. listopada 2015. godine učenici osmih razreda posjetili su Vukovar. Dvodnevna ekskurzija bila je vrlo sadržajna te su učenici uz stručno vodstvo dobili priliku doznati više o Domovinskom ratu, a posebice o ulozi grada Vukovara u obrani Hrvatske. Učenici su posjetili Spomen dom Ovčaru, Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata, Muzej Vučedolske kulture, Gradski muzej Vukovar, tzv. Kukuruzni put ili Put spasa, Mjesto sjećanja - Vukovarska bolnica 1991.g., Spomen dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti. Ekskurzija je bila poučna, popraćena lijepim vremenom te novim iskustvima i prijateljstvima. Više fotografija pogledajte OVDJE.

[OPŠIRNIJE]

Kako nam je bilo u zelenom srcu Hrvatske
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 9. 5. 2015. 11:23

Kako smo se proveli na našoj ekskurziji u zelenom srcu Hrvatske: na Plitvičkim jezerima, Josipdolu, Ogulinu i jezeru Sabljaci pogledajte na fotografijama na našem školskom Facebooku. Samo ćemo dodati - uživali smo i svi smo kod kuće čitavi i sa svim stvarima :)

Projekt Posjet osmih razreda Vukovaru
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 25. 4. 2015. 13:32

Kako nam je bilo i što smo vidjeli i naučili pogledajte na našem školskom Facebooku :)

Ljetovanje u Dramlju
Ivana Mikec MAGDALENA BAJUS / datum: 12. 9. 2014. 13:59

Učenici naše škole ljetovali su od 4. do 11. kolovoza 2014. godine u Vili Baranji u Dramlju. Osim kupanja, posjetili smo i Crikvenicu te išli na izlet brodom u Vrbnik, u kojem se nalazi najuža ulica na svijetu. Još jedno zabavno ljeto ostat će nam zauvijek u sjećanju, a mi već sada nestrpljivo odbrojavamo dane do novih pustolovina na Jadranu. heart

[OPŠIRNIJE]

Hodili smo putem slavonskih dvoraca do đakovačke katedrale
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 8. 6. 2014. 11:50

Ove godine smo odlučili obići slavonske dvorce te smo na školskoj jednodnevnoj ekskurziji obišli četiri slavonska grada i odali počast našoj regionalnoj povijesti. Prvo smo se zaputili za Valpovo u kojem je dvorac obitelji Prandau-Norman gdje smo obišli i Muzej Valpovštine i vidjeli jednu od najvećih platana na našem području. Zatim smo krenuli u Donji Miholjac u kojem je jedan od najočuvanijih novijih dvoraca u Republici Hrvatskoj, a riječ je o dvorcu Mailáth oko kojega su nas pojeli komarci :) Zatim smo se uputili u Našice gdje smo posjetili dvorac obitelji Pejačević u kojem je naša učenica Lorena Jeličić i svirala na klaviru, baš kao što je to ondje nekada činila poznata Dora Pejačević. Na kraju smo još posjetili i Đakovo gdje smo razgledali đakovačku katedralu sv. Petra, korzo i crkvu Svih Svetih koja je nastala od jedine sačuvane džamije iz razdoblja osmanskoga doba u našim područjima. Kako nam je bilo pogledajte u našoj fotogaleriji.

Vedrana i šišmiši osvojili Rumunjsku
Ivana Mikec / datum: 6. 6. 2014. 15:01
Od 2. do 4. lipnja 2014. godine, u rumunjskom gradu Moieciu de Sus, održan je završni događaj međunarodne ekološke incijative "Europske škole za živući planet". Naša škola je bila među 33 škole iz 11 europskih zemalja koja je u proteklih sedam mjeseci radila na projektu.

Učenica 8. razreda Vedrana Arlavi predstavila je rezultate rada učenika OŠ Popovac u projektu o zaštiti šišmiša. FOTOGRAFIJE POGLEDAJTE OVDJE!

Pogledali smo svoju izložbu u Muzeju Slavonije
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 27. 5. 2014. 17:43

Posjetili smo Muzej Slavonije gdje smo otišli pogledati našu izložbu nastalu u sklopu projekta Spone Belje-Baranja-Muzej. Osim naše izložbe pogledali smo i stalni postav Muzeja Slavonije te razgledali osječku Tvrđu, prošetali Promenadom, razgledali glavni osječki trg Ante Starčevića i osječku konkatedralu sv. Petra i Pavla. Više fotografija pogledajte na našoj Facebook stranici.

Terenska nastava u Vukovaru
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 7. 11. 2013. 07:21

Jučer smo posjetili Vukovar gdje smo odradili terensku nastavu u sklopu nastave povijesti, geografije, vjeronauka i informatike. No, prvenstveno nam je cilj bio prisjetiti se žrtve grada Vukovara koja će se i službeno obilježiti 18. studenoga, na dan kada je pao grad Vukovar. Posjetili smo Vukovarsku bolnicu - mjesto sjećanja, Ovčaru, Stratište, Memorijalno grobolje, crkvu sv. Filipa i Jakova te vukovarsku vojarnu. No, prošetali smo i središnjim dijelom grada gdje smo se malo opustili, no usput i učili kako izgleda barokni grad, koliko su nam to radovi u središtu grada dopustili. Kako nam je bilo pogledajte u našoj fotogaleriji.

[OPŠIRNIJE]

Preko svetišta i rudnika do šišmiša na Banskom brdu
ŽELJKO PREDOJEVIĆ GORAN PODUNAVAC Marijana Kuna / datum: 26. 10. 2013. 10:02

Učenici naše škole su se u petak naoružali dobrom voljom, sendvičima i vodom. Obuli smo dobre patike i zaputili se u terensku nastavu na Banskom brdu. Cilj nam je bio doći do rudnika na Banskom brdu koje narod naziva Čemerima, a riječ je o Velikom i Malom rudniku u kojima se kopao kamen bazalt. Ne znamo točno od kada, ali negdje od početka 20. stoljeća pa sve do kraja Drugog svjetskog rata (više o rudnicima pod opširnije). Nakon prestanka rada rudnik pada u zaborav te s vremenom postaje sezonskim skloništem kolonijama šišmiša koje se ovdje sklanjaju tijekom migracija. Chiropterolozi dosada su zabilježili četiri vrste šišmiša koji ovdje pronalaze sklonište, a to su: veliki potkovnjak (Rhinolophus ferrumequinium), dugokrili pršnjak (Miniopterus schreibersi), oštrouhi šišmiš (Myotis blythi oxygnatus) i riječni šišmiš (Myotis daubentonii). Osim rudnika posjetili smo i dva marijanska svetišta koja se nalaze na brdu - pravoslavno svetište Popovac i katoličko svetiše Marije Lurdske. Kod svake su postaje nastavnici škole Popovac učenicima održali predavanja o lokalitetima te time poticali ljubav učenika prema zavičaju i naglašavali važnost proučavanja lokalne baštine i njezino očuvanje. Fotografije s terenske nastave su u fotogaleriji.

Kneževački osmaši putopisci
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 26. 9. 2013. 19:54

Učenici osmog razreda škole u Kneževu danas su na satu hrvatskoga jezika učili putopis izvan svojih učionica. Nakon čitanja dijelova putopisa Baranja Mirka Hunjadija - gdje smo se posebice osvrnuli na njihovo mjesto Kneževo, obilazili smo mjesta koja su opisana u putopisu stvarajući si sliku kako je Kneževo izgledalo prije 40-tak godina, a kako ono izgleda danas. Fotografije možete pogledati na školskoj Facebook stranici ili prateći ovu poveznicu.

Škola u prirodi u Orahovici
ANA PREDOJEVIĆ ANKICA OSTOJIĆ / datum: 3. 5. 2013. 15:21

Izlet u Zagreb
Ivana Mikec MAGDALENA BAJUS / datum: 24. 4. 2013. 11:51

U subotu, 20. travnja 2013. godine, učenici viših razreda Osnovne škole Popovac sa svojim učiteljicama Anom Kolund, Martinom Vidak i Sanjom Vuksanović-Čančar bili su na jednodnevnom izletu u Zagrebu. Krenuli smo ujutro i uz mala stajanja došli smo u Zagreb oko 10 sati. Odmah po dolasku posjetili smo Tehnički muzej, a zatim smo se zaputili u Botanički vrt. Nakon toda uslijedila je kratka pauza za ručak. Zatim je uslijedilo razgledavanje grada, a šećer na kraju dana bio je posjet Zoološkom vrtu u Zagrebu.  Svi smo bili oduševljeni životinjama. Vrijeme nam je bilo prekrasno, tako da smo uživali u pravom proljetnom ugođaju u parku Maksimir. Oko 19.30 sati krenuli smo kući. Puni dojmova vratili smo se u navečer u Baranju. Naš novinarski zadatak bio je fotografirati sva događanja stoga kliknite OVDJE i pogledajte što sme sve posjetili.

Marijana Kuna ADRIJANA KALČIĆ / datum: 14. 11. 2012. 15:15

8. 11. 2012. točno 10 dana prije obilježavanja 21. godišnjice pada grada Vukovara učenici i učitelji OŠ Popovac posjetili su Vukovar - grad heroj. Na put smo krenuli autobusom u 8.00 sati ujutro.  Ratna priča grada počela je u današnjem Muzeju vukovarske ratne bolnice, mjesta koje je svjedočilo o nevjerojatnim strahotama rata. Poslije toga otišli smo do Ovčare, najveće masovne grobnice poslijeratne Europe, te u obilazak Spomen doma. Kraćom vožnjom stigli smo i do Memorijalnog groblja žrtava iz Domovinskoga rata. Naša šetnja Vukovarom započela je u baroknoj jezgri grada od ušća rijeke Vuke u Dunav do rodne kuće nobelovca Lavoslava Ružičke. Prošetali smo se uz dvorac Eltz koji se ubraja u najreprezentativnije objekte baroknog razdoblja te uz palaču srijemske županije. Posjetili smo franjevački samostan i crkvu Svetog Filipa i Jakova, koju smo razgledali uz prikaz filma o Vukovaru. U popodnevnim satima stigli smo u vojarnu – Memorijalni muzej Domovinskog rata, a obilazak je bio u pratnji domaćina. Put nas je doveo do Trpinjske ceste, gdje smo se kraće zadržali kod novootvorenog Spomen doma hrvatskih branitelja. Puni dojmova kući smo se vratili u kasnim popodnevnim satima. Fotografije pogledajte u našoj rubrici Foto-galerija ili kliknite OVDJE.

Posjetili smo Valpovo
Martina Vidak / datum: 4. 6. 2012. 17:51

Više od 400 djece iz 20 osnovnih škola i više od 100 izviđača s područja cijele Osječko-baranjske županije, među kojima su bili i naši učenici 5. i 6. razreda, okupilo se  petak u valpovačkom parku na Izviđačkom danu Osječko-baranjske županije.

U prekrasnom okruženju valpovačkog parka, naši učenici i ostali osnovnoškolci iz cijele županije su istovremeno, odnosno, u kružnom ciklusu provodili dvadesetak različitih edukativno-zabavnih radionica-igraonica putem kojih su bolje upoznali svoju županiju. Zabave nije nedostajalo, a sve to možete vidjeti ukoliko kliknete OVDJE!

Izlet u Slavonski Brod
ANKICA OSTOJIĆ / datum: 29. 4. 2012. 20:13

Učenici nižih razreda sudjelovali su u „Living history“ programima „U svijetu bajki“ u tjednu „Dani Ivane Brlić Mažuranić“ u Slavonskom Brodu. Razgledali smo Tvrđavu Brod te se susreli s brojnim kostimiranim likovima, kuću obitelji Brlić, i franjevački samostan. Gledali smo predstavu „Snježna kraljica“ u izvođenju KKD IBM. Nakon ručka slijedio je posjed ZOO vrtu obitelji Milec u mjestu Ruščica. Fotografije pogledajte sutra na našoj web stranici!

Klizanje, klizanje...
Andrea Vereš / datum: 29. 1. 2012. 13:28

Učenici naše škole u pratnji učitelja posjetili su Gradsko klizalište  u Osijeku te na taj način u vedrom tonu obilježili početak drugog polugodišta. Uz mnogo smijeha, veselja, akrobacija, ali i ponekih početničkih pogrešaka (čitaj padova), upriličeno je druženje kakvih bi, složili su se naši učenici i učitelji, trebalo biti mnogo više.

Dva sata na ledu brzo su se istopila te smo svi zajedno autobusom krenuli natrag svojim kućamaS nestrpljenjem očekujemo ponovno druženje i zabavu na ledu! Fotografije pogledajte OVDJE!

Orahovica: Škola u prirodi
DANIELA HMURA / datum: 28. 10. 2011. 11:44

Učenici naše škole proveli su tjedan dana u školi u priridi u Orahovici. U školu u prirodi pošlo je 11 učenika, 3 djevojčice i 8 dječaka. Polazak je bio predviđen ispred matične škole u Popovcu i područne škole u Kneževu.

Svi učenici su se sa svojim roditeljima na vrijeme okupili na dogovorenom mjestu. Učenici su željno iščekivali polazak. Na putu za Orahovicu priključile su se i dvije studentice. Put prema Orahovici protekao je u veselju i nestrpljenju kada ćemo stići.

Kada smo došli oduševio nas je pogled na prekrasnu travu i vidikovac na samu Orahovicu. Smjestili smo se u sobe i ručali. Kasnije smo organizirali dane prema planiranim aktivnostima. Održavala se škola plivanja i nastava s učenicima koji nisu trenutno prisustvovali školi u plivanju. Aktivnosti su bile edukativnog i sportskog tipa danju, a uveče zabavnog tipa. Bile su prilagođene i zanimljive djeci.
Učenici su se ponašali pristojno i rado sudjelovali u svim aktivnostima.

U povratku smo posjetili i ZOO u Našičkom Markovcu. Vratili smo se umorni, ali zadovoljni provedenim boravkom u Orahovici u planirano vrijeme.

[OPŠIRNIJE]

Izlet na Bansko brdo i obližnju šumu
ANKICA OSTOJIĆ / datum: 8. 7. 2011. 15:58

Učenici naše škole posjetiti su najviši vrh našeg Banskog brda iliti Banske kose. Bio je to izlet u brdo koje su još stari Rimljani nazivali Zlatnim brdom zbog odličnog vina koje su ispijali, a koje je uzgojno ondje. Vino istog podrijetla bilo je nezaobilazno piće i na dvoru Marije Terezije. Naravno da smo mi tamo konzumirati isključivo vodu i sokove :) Posjetili smo i odmoriše kod tornja koje je najviši vrh Banske kose kao i svetište Marije Lurd. S obzirom da obilježavamo Međunarodnu godinu šuma posjetili smo i obližnju šumu i uživali u ljepoti baranjske šume! Fotografije pogledajte OVDJE ili u rubrici Foto-galerija.

Posjet Budimcima i zološkom vrtu u Osijeku
ANA PREDOJEVIĆ / datum: 14. 6. 2011. 19:00

Učenici i učiteljice razredne nastave su 21. svibnja otputovali u maleno selo Budimce. Zašto baš ondje? Naime, donedavni dugogodišnji župnik popovačke župe Božidar Petrović je ondje novim župnikom od ove godine te su ga naše učiteljice odlučile posjetiti sa svojim učenicima. Tako je realiziran put u Budimce gdje smo osim našeg župnika posjetili i Područnu školu u Budimcima. No, niti ovdje nije kraj - odmah smo pri povratku svratili i do osječkoga zološkog vrta vidjeti kakve sve životinje ondje možemo upoznati. Maleni fotopejsaž s našega putovanja pogledajte pod opširnije.

Kako nam je bilo u Varaždinu, Trakošćanu i Varaždinskim Toplicama
MARTINA BOBEK TENA MIHAJLOVIĆ / datum: 20. 6. 2010. 23:57

Sada već učenice koje su odlično završile svoje osnovnoškolsko obrazovanje Tena Mihajlović i Martina Bobek ispričale su vam kako nam je bilo na našoj ekskurziji u Varaždinu, Trakošćanu i Varaždinskim Toplicama. Njihovo detaljno izvješće potkrijepljeno fotografijama možete pogledati pod opširnije, a ostale fotografije možete vidjeti u našoj fotogaleriji, dok ostatak možete vidjeti na školskom fejsu. Moći će ih vidjeti samo učenici naše škole i nitko drugi.

Izvješće o putu u Vukovar
MARTINA BOBEK / datum: 1. 12. 2009.

Dana 16. studenoga učenici Osnovne škole Popovac su krenuli na put u Vukovar. U Vukovaru je održana terenska nastava. Posjetili smo mnoge znamenitosti Vukovara, ali, nažalost, zbog svinjske gripe nismo posjetili Vukovarsku bolnicu gdje su se za vrijeme Domovinskog rata brinuli za ranjene vojnike i civile.

[OPŠIRNIJE]

Škola u prirodi, Orahovica 2009.
ANITA RAGUŽ / datum: 1. 12. 2009.

Kako je našim trećašima bilo u Orahovici gdje su pohađali školu u prirodi, što su sve vidjeli i kako su se opustili, ali i naučili štošta novoga izvjestila nas je njihova učiteljica engleskoga jezika Anita Mesar.

Izlet na Bansko brdo
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 9. 10. 2009.

Naši učenici danas su s nastavnicima posjetili najviši vrh našeg Banskog brda iliti Banske kose.. Ispred škole okupili smo se u 8 sati ujutro te smo oko pola 9 krenuli na izlet u brdo koje su još stari Rimljani nazivali Zlatnim brdom zbog odličnog vina koje su ispijali, a koje je uzgojno ondje. Vino istog podrijetla bilo je nezaobilazno piće i na dvoru Marije Terezije..

Posjet Vukovaru
ŽELJKO PREDOJEVIĆ / datum: 26. 11. 2008.

Dana 26. studenoga učenici Osnovne škole Popovac krenuli su na put u Vukovar gdje je održana terenska nastava. Posjetili smo najznačajnije spomenike vukovarske prošlosti od baroknih dana do razdoblja Domovinskoga rata, koji je i bio primarni razlog posjete ovom gradu.

RSS

Ekskurzije, izleti

Na ovim stranicama možete se prisjetiti naših nedavnih ekskurzija, izleta, škola u prirodi.. Nadamo se kako će vam ovaj kutak naših web stranica izmamiti osmjeh na lice :)  Uživajte!