100. dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Cilj projekta je kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan, a zamišljen je kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Ove godine učenici naše škole sudjeluju 10. puta u obilježavanju ovoga dana, a po 1. puta kao cjelodnevna škola te je ovaj 100. dan škole jubilaran i poseban.
Učenici 2. razreda iz Popovca zabavili su se i riješili mnoge izazove 100. dana škole koje je za njih pripremila učiteljica Ankica Ostojić. Kroz igru, zabavu i pjesmu ponovili su sadržaje koje su usvojili u 2. razredu, a naglasak je bio na broju 100. Na satu Hrvatskoga jezika učenici su na zemljovidu RH tražili imena 100 naseljenih mjesta te ih prepisivali pisanim slovima na zadani obrazac. Kako ne bi zaboravili tablicu množenja, na papirnate staklenke za zimnicu ispisali su 100 redaka tablice množenja u obliku zbrajanja jednakih pribrojnika. Umorni od računanja, razgibavali su se izvodeći 100 općih pripremnih vježbi. Svi su uživali, a za trud i uspomenu dobili su diplome koje obilježavaju sudjelovanje u današnjem drugačijem danu.
Tradicionalno, već 4. godinu zaredom raznolikim aktivnostima ovaj dan su obilježili učenici 4. razreda iz Popovca s učiteljicom Ivanom Vrbek Mesić. Pisali su 100 imenica, glagola i pridjeva, u alatu WordArt ispisali su 100 lijepih riječi, uz zemljovid RH istraživali su 100 naselja i gradova u domovini, računali su 100 zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja, zamišljali su i slikali sebe kao stogodišnjake, bojali su i izrezivali krune, pjevali himnu 100. dana škole te s osobitom radošću izveli 10 puta 10 raznih tjelovježbi. Najzanimljiviji dio bio je video poziv s učenicima produženog boravka i učiteljicom Majom Ostojić iz Osnovne škole „Dr. Franjo Tuđman“ Beli Manastir s kojima su razmijenili ideje i aktivnosti koje su proveli povodom 100. dana škole.
Učenici predmetne nastave koji pohađaju B1 aktivnost eksperimentalnog programa cjelodnevne nastave pod nazivom „Biblija u svakodnevici“, istražili su 100 biblijskih mjesta koji spominju raznovrsne minerale te zaključili kako biblijski navodi ukazuju na veliku ljubav izraelskog naroda i spomenutog vremena prema dragom kamenju. Druga skupina proučavala je imena i ulogu 100 žena koje su obilježile biblijsko vrijeme i događaje. Svatko je odabrao njemu najzanimljiviji mineral ili osobu, proučio glavna obilježja i biblijska mjesta koja ih spominju te izradio poster s novim saznanjima u web alatu Canva.
Ponosni na minule dane i dosadašnja saznanja, razni uzrasti, raznim aktivnostima i tijekom različitih nastavnih predmeta, učenici su obilježili 100. dan škole. Ostaje želja da preostali dani ove školske godine prođu u savladavanju novih izazova, uspjesima i najljepšim događajima koji će obilježiti učeničke dane.
Više fotografija pogledajte OVDJE!