Terenska nastava u Osijeku

Datum objave: 24. svibnja 2024.

U sklopu B1 aktivnosti Književni superjunaci eksperimentalnog programa cjelodnevne škole, učenice 5. i 7. razreda koje pohađaju navedenu aktivnost, u pratnji učiteljice Silvije Švelinger posjetile su Panonski festival knjige i pogledale film Imaginarni prijatelj u osječkom Cinestaru.

Panonski festival knjige je jedinstveni kulturni događaj Osijeka i Hrvatske namijenjen ljubiteljima pisane riječi i onima koji u knjigama vide putokaz za razvoj mašte. Naše su učenice pronašle raznu literaturu koja će obogatiti njihov daljni rad te se počastile zanimljivim naslovima.

Nakon toga uslijedio je odlazak u McDonald’s i zabavno druženje uz priču i smijeh.

Posljedna stanica terenske nastave bio je Cinestar i gledanje filma Imaginarni prijatelji – animirana fantastična komedija iz svijeta maštaonice Johna Krasinskog, a radi se o djevojčici koja otkriva da ima posebnu supermoć – na taj su način naše učenice prošile svoje vidike i upoznale se s novim filmskim i književnim superjunacima koje i istražuju u sklopu B1 aktivnosti.

Više fotografija pogledajte OVDJE!

Tekst/foto: Silvija Švelinger

Pročitajte još…

Obilježen Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje

Obilježen Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje

Danas su učenici naše škole, zajedno s učiteljima, zapalili svijeće kod spomenika žrtvama Domovinskog rata u Popovcu i Kneževu, u znak sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje. Učitelj Željko Predojević održao je kratko predavanje o važnosti obilježavanja ovog dana,...

Naša škola čini razliku

Naša škola čini razliku

Povodom Svjetskog dana siromašnih ljudi, koji se svake godine obilježava 17. studenoga, učenici, njihove obitelji i djelatnici naše škole prikupili su materijalna sredstva te u mjesnoj trgovini kupili prehrambene i higijenske proizvode za socijalnu samoposlugu....

Razmjena iskustava s kolegama iz Jasenovca

Razmjena iskustava s kolegama iz Jasenovca

Djelatnici Osnovne škole Jasenovac danas su boravili u našoj školi kako bismo međusobno razmijenili dosadašnja iskustva u Eksperimentalnom programu „Osnovna škola kao cjelodnevna škola: Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“. Srdačno su...

Skip to content