Natjecanje u financijskoj pismenosti

Datum objave: 4. ožujka 2024.

Dana 29. veljače 2024. godine održano je natjecanje namijenjeno učenicima od 5. do 8. razreda osnovnih škola u svrhu poboljšanja financijske pismenosti mladih. Ovo je druga godina u kojoj Štedopis, Institut za financijsko obrazovanje, provodi takvo online natjecanje. Na natjecanju je sudjelovalo  816 ekipa i 468 mentora iz cijele Hrvatske.

Naša škola prijavila je dvije ekipe za sudjelovanje, obje iz područne škole Kneževo. Sudjelovali su učenici osmoga razreda Luna Vereš, Dora Kazimir i Karlo Gajšek s mentoricom Marinom Vuksanović te se plasirali  na 172. mjesto te učenice sedmoga razreda Ariana Ivana Bartolić, Gabrijela Horvat i Tea Mikola s mentoricom Magdalenom Mikulić te se plasirale na 81. mjesto.

Učenici su prije samog natjecanja marljivo proučili zadane materijale, a osim znanja, bila im je potrebna i velika brzina jer se natjecanje održalo preko Kahoot! platforme. Učenici su zadovoljni rezultatima, a na natjecanju su se i odlično zabavili. 

Više fotografija pogledajte OVDJE!

učiteljice Marina Vuksanović i Magdalena Mikulić

Pročitajte još…

Obilježen Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje

Obilježen Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje

Danas su učenici naše škole, zajedno s učiteljima, zapalili svijeće kod spomenika žrtvama Domovinskog rata u Popovcu i Kneževu, u znak sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje. Učitelj Željko Predojević održao je kratko predavanje o važnosti obilježavanja ovog dana,...

Naša škola čini razliku

Naša škola čini razliku

Povodom Svjetskog dana siromašnih ljudi, koji se svake godine obilježava 17. studenoga, učenici, njihove obitelji i djelatnici naše škole prikupili su materijalna sredstva te u mjesnoj trgovini kupili prehrambene i higijenske proizvode za socijalnu samoposlugu....

Razmjena iskustava s kolegama iz Jasenovca

Razmjena iskustava s kolegama iz Jasenovca

Djelatnici Osnovne škole Jasenovac danas su boravili u našoj školi kako bismo međusobno razmijenili dosadašnja iskustva u Eksperimentalnom programu „Osnovna škola kao cjelodnevna škola: Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“. Srdačno su...

Skip to content